Ma nezzz…sta da wam pricam…
Meni je juce bilo zabawno na likownom i ismijala sam se…xD
A hajd zao mi je nastawnika,al ne bih rekla da ga hoce tuc’!!!
Al je stwarno bilo smijesno kad su swi(ok.skoro swi)poletili na prozor kad je nastawnik izas'o!!!
Ma joj…
Bila sam wam u muzickoj…na klawiru…nish posebno…bezze…
A…imam 25 nastup s horom,a nece waljda bit’ skole,a ja cu morat pjewat…
Bezze…xD
Danas petak pa tako da mi casowi nisu bash neshto teshki…
Ew spremam se za skhole…al rek'o da malo na blog………..
Pfff…Et hajd dosta o meni…
Moram dat’ intervju nowinarima oko jucerasnjeg incidenta…xD…salim se narawno!!!
Pussacha!!!

                Post by:S-ara_Sweet_Devil

xxxteengirlsxxx
Ne moze nam niko nishta Jachi smo od sudbine Mogu samo da nas mrze Oni shto nas ne woLLe kiss by Sara Alme Mai

1 komentar

Komentariši